Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2017-04-06 |
タイトル |
|
|
言語 |
ja |
|
タイトル |
理学療法学生における脊髄損傷を例とした障害構造の理解-語彙力変化の量的と質的分析- |
タイトル |
|
|
言語 |
en |
|
タイトル |
What is Physical Therapy Students Understanding of the Disability Structure Model in Spinal Cord Injury? - Quantitative and Qualitative Analysis of Vocabulary Change - |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
障害構造の理解 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
理学療法学生 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
脊髄損傷 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
アチーブメントテスト |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
語彙力 |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
西嶋, 力
井村, 保
大嶽, 昇弘
千鳥, 司浩
濱岸, 利夫
笠野, 由布子
NISHIJIMA, Chikara
IMURA, Tamotsu
OTAKE, Norihiro
CHIDORI, Kazuhiro
HAMAGISHI, Toshio
KASANO, Yuko
|
書誌情報 |
中部学院大学・中部学院大学短期大学部教育実践研究
en : Chubu Gakuin University and Chubu Gakuin College Journal of Educational Research and Practice
巻 2,
p. 155-165,
発行日 2017-03
|
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2424-1105 |